Ako postupovať v prípade reklamácie?
Dajte nám vedieť prostredníctvom nášho e-mailu info@karbella.cz. Stačí nám poslať jednoduchý e-mail s číslom vašej objednávky a popisom reklamovaného tovaru spolu s vyplneným reklamačným formulárom. Následne Vám zašleme popis reklamačného postupu.
Všeobecné pokyny na uplatnenie reklamácie
Ako spotrebiteľ ste povinný preukázať, že ste tovar zakúpili, a to predložením dokladu o kúpe alebo iným dostatočne dôveryhodným spôsobom.
Ako spotrebiteľ si nemôžete uplatňovať práva vyplývajúce z vád, ktoré ste sami spôsobili alebo o ktorých ste v čase kúpy vedeli. To isté platí pre vady, pre ktoré sme sa s vami ako predávajúci a spotrebiteľ dohodli na znížení ceny. Nezodpovedáme za bežné opotrebenie.
Reklamáciu je potrebné uplatniť najneskôr do 24 mesiacov. Reklamáciu je potrebné uplatniť bezodkladne, aby sa zabránilo rozšíreniu vady a následnému zamietnutiu reklamácie. Včasným oznámením závady po jej zistení môžete zabezpečiť bezproblémové vybavenie reklamácie.
Reklamácia sa vybaví až po našom vyrozumení. Ak uplynie zákonná lehota, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a môžete odstúpiť od kúpnej zmluvy.